შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10
ნამრავლის
შეფასება
იცის ნამრავლის
შეფასება,
მაგრამ ვერ
იყენებს.

იცის ნამრავლის
შეფასება,
მაგრამ ყველა
სიტუაციაში
ვერ იყენებს.


იცის ნამრავლის
შეფასება და
შეუძლია მისი
გამოყენება
ამოცანების
ამოხსნისას.
იცის ნამრავლი
შეფასება და ადეკვატურად
იყენებს მას.
მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია
წერითი
გამრავლება
წერს,მაგრამ
ვერ ასაბუთებს


წერს
ასაბუთებს,
მაგრამ არა
სწორად.
წერს, ასაბუთებს
და საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად ორიგინალურია
ნამრავლი
შეფასების
განზოგადება.
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი
ნებული.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.